August 13, 2009

Aku selesema.........

Argh...Tidak..
Dh ler tinggal 10 ari je lg utk aku bertolak bg menunaikan umrah..Kena selesema lak...Tolong......Mulanya semalam lg aku dh rasa sakit tekak..Alih2 pagi ni lak aku dh kena selesema..

Nk tak nak balik ni aku kena pi beli epal hijau n buah oren utk dibuat jus..(mana tau petua ni mujarab spt yg dinasihatkan oleh Ita)..

Pastu, kena g klinik . Sal dh offer nk antar g klinik pagi td..Tp aku takmo..
Aku nk gak g klinik yg kt bwh rumah aku..hehehe..Klinik Zubir..Aku suka sgt ngan layanan doktor tu..

Hopefully, aku takde apa2..sok klu tak sembuh lg, terpaksala aku cuti..Karang satu opis lak kena jangkit..Mintak2 la semuanya ok...Aku takmo perjalanan ke tanah suci nanti terganggu..Dh lama aku niat nk g sana, sejak bulan 12 ari tu..

5 comments:

seri said...

cepat-cepat baik.. esok mc jer rehatkan badan.. lagipun masa kat sana kena gerak banyak.....

Ain said...

tu la..aku nk mintak mc mlm ni..hahahahaha

ckucin said...

mudah2 sembuh cepat.. takut nnt tak lepas nak naik kapalterbang.. minum byk air suam.. no ais tau..

NOra said...

Hopefully ko sihat nanti...kena rehat dan makan ubat..

Ain said...

Tq2...Mintak2 la x de apa2...