August 14, 2009

4th Anniversary

Entry ni adalah khusus utk blog aku yg akan menyambut ulangtahun ke-4 pada hari esok iaitu tanggal 15 Ogos 2009..Ye la kt rumah aku takde internet connection..So, aku buat posting awal2..Nk buat pre-posting cam Superman, malas lak nk godek2 kt setting..Klu dulu2, Ita yg selalu ngajor aku bab coding2 ni..

Ok, mengimbas kembali detik aku start blogging ni iaitu pada tarikh 15 Ogos 2005.
Ms tu, geng2 aku (Ita, Iturk, Reen, Salleh & Reiza) giler blogging..So, diorg hasut2 aku gak utk join aktiviti blogging ni. Pada masa yg sama gak la aku mengenali Superman yg blog dia mmg tersenarai sbg top blog kt Msia ni. Mana taknya blk je rumah sewa, si Ita, Iturk n Reen duk cite je psl kisah Superman..Aku ni jd terpinga2 la dgr diorg bercerita..Reen pun bg aku link blog dia..Maka, sejak itu la aku kemaruk baca blog Superman..cam baca novel bersiri lak..

Apa yg aku suke psl blogging ek..Budak2 opis ni duk usik aku je psl aktiviti blogging..hehe..Diorg tak tau perasaan ada blog ni.Blog ada mcm2 tujuan utk meluahkan apa yg tersirat dlm hati..skrg ni famous psl politik, personal, dan pendapat masing2 berkaitan isu semasa..

Pada aku, blog aku ni psl kehidupan aku..Luahan rasa hati utk dikongsi bersama pembaca2 yg sudi menyinggah.Ye la, sepanjang 4 tahun berblogging ni, byk dh perkara yg aku lalui..yg pahit n manis semuanya ada. Bak kata Nik Zaki, boleh buat buku cerita..Tu yg aku sayang sgt ngan blog ni..Kenangan2 lalu menyimpan seribu makna..ewah..jiwang karat lak..

Aku kan tak pernah sambut anniversary blog ni..Ni semua terpengaruh ngan Puan Sal yg baru celebrate blognya bulan lepas.hehehe..

2 comments:

seri said...

eh eh aku plak... kalo sayang blog tue kena amalkan 3R; rileks, respect n respond hehee

Selamat hari ulangtahun ke-4.. moga jadi blogger tegar hahaha

Ain said...

tq2..