January 06, 2009

Tahun Baru..Laptop Baru


Akhirnya...setelah hampir 3 tahun aku bersamanya..kami terpaksa berpisah..Mintak2 la bukan untuk selamanya...

Lifebook Fujitsu ini amatlah berjasa kpdku..dh la hightech...boleh lipat2..ada pen lg..sedihnya nk berpisah..

Problemnya mmg dh lama ..kabel network tak berfungsi..so, aku guna wireless je la..Lately, wireless kt ofis tak stabil lak..Dh le aku mmg kena guna byk internet utk buat keje..semalam nk antar emel pun terpaksa tumpang laptop Sal..

Btw, keyboardnya pun dh problem gak sejak bln 11 ari tu..Tp aku sabar je la gunakan external keyboard..cam lawak je...huhu..

Nk antar servis kt Fujitsu makan beratus gak la...dah le warranty dh expired..Kesudahannya nk tak nak aku terpaksa gak guna laptop lain..huargh....Apalah nasibku...terpaksa berpisah..aku harap ia hanya untuk sementara sehingga ekonomi company kembali pulih...

Patah tumbuh hilang berganti..manakan sama pucuk yg lama..betulke peribahasa aku ni...

2 comments:

seri said...

pilih yang terkini lupakan yang lain hahaha,, aku rasa laptop muh akan masuk dalam list stor ekekke....

HABIHA69 said...

Salam...Ain ittew.. gitew lar nasib barang yang dah lamer...yang dah expired...selalunya diketepikan ajer, yang baru selalu disanjung kanss...begitulah resam kehidupan kanss....saye pun dah nak masuk border tu..tapi bukan antik cuma zaman "klasik" jerr...