January 13, 2009

Puteri Farah


Namanya Puteri Farah...anak angkat Kak Ngah aku...usianya sama dgn kereta aku..lebih kurang 2 tahun..Akak aku start jaga dia lps je mak dia abis pantang..Jaga pun kejap2 je..kekadang ambik tengah hari...mlm mak dia ambik..
Klu weekend, dia bermalam kt rumah kak ngah aku..Pernah gak dlm 3 kali akak aku bwk dia balik kg...

Ye la..dlm family kitorg dh lama takde budak kecik utk dibuat main..Paling kecik pun anak abg aku yg darjah 2..So, dgn kehadirannya, kitorg menatangnya mcm minyak yg penuh..berebut2 nk jaga..n main2..Dia dh kenal family kak ngah aku..termasukla aku..kereta aku..n rumah aku..

Mlm td, ms aku singgah rumah kak ngah aku dia ada gak..Manja betul dia smlm..mcm dh lama tak jumpa je..Ms aku makan, dia duk teman aku..suap2 n cium2 aku...Ms aku nk balik siap babai2 lagi...

1 comment: