November 24, 2005

Wayang

Semalam aku g teman Reen tgk Harry Potter..Kesian dia, x de sape yg nak tgk cerita tu..Dia mmg peminat fanatik cite tu, setiap episod dan karakter dia ambik tahu.Siap baca novel lagi..cite Lord of The Ring pun sama gak...

Aku mmg x layan sgt cite2 cam tu. Klu tgk pun kat cd jer...Pernah sekali aku tertido masa tgk cite tu. Karakter & episod langsung x ingat. Nasib baik ler Reen ada cite sket2 psl karektor tu..Semalam aku tgk wayang pakai baju kurung..hihihihi..kelakor lak..cam x kena jer ..Memula2 ingat nak beli tiket je pastu tgk jadual, tayangan kul 3.30 ada.Tu yg terus tgk je, x sempat nak tukar baju kt rumah.Klu nak tgk malam..kul 9.30 baru ada..Lewat sgt balik rumah nanti..Dahla 2 org je..Lama pulak tu, smpi 2 jam setengah..cam cite Hindustan lak..Nasib baik.ok..Kira x nyesal la tgk smlm.

Sabtu ni, aku nak tgk cite PHSMII lak..Semua org x nak tgk cite tu. Nasib baik Timah sudi menemankan aku, klu x tgk kat cd je laa..Ni pun ada syarat, aku temankan g dinner office dia, pagi esoknya, dia temankan aku lak.

Rasanya lepas ni dah x de cite yg menarik kot utk aku tgk kat panggung.Lagipun kena jimat2...Kena budget seh..Gaji dah kena cut.Terasa jugaklah berbanding skim gaji yg dulu.

Ku Seru (Sountrack PHSM II)

Ku membayangi
Jiwa hatimu
Tapi perpisahan menunggu
Ku ingin membelaimu
Namun kasihku tiada restu
Diri begini
Kerna selalu
Ditinggal kerana sengsara
Hingga hilang terlupa
Siapa aku sebenarnya....Sayang
Oh dengarlah sayu tangisanku
Mengapa degupanmu ku seru
Kerna kesepian nan terlalu
Kembalikan hidup yang ku rindu
Oh dengarlah sunyi tangisanku
Kau tahu ku amat menyayangimu
Oh pergilah kau bukan milikku
Pulang pada yang mengasihi dirimu
Ohh..kesepian berlalu ohoh..
Maafkan Daku
Sampai disini
Ku lepas kau pergi
Biar ku damai bersemadi
Luka mu ku mengerti
Kan ku hilangkan derita ini



2 comments:

Reen said...

aku yang kasihan :((
takperla... nanti aku belajar g tgk wayang sorang2
i will survive, yeah... hehhehe

Ain said...

Ko ni..buat aku terharu lak...