November 16, 2005

Senget oh senget

Kecewanya aku bila sup tulang senget dah x sama rasanya cam selalu...Tensionnye....
Senget adalah favourite port klu kitorang nak makan sup tulang best..Tempat tu x la best sgt...warung je kat area rumah flat, mejanya x rata sbb jalan kat situ membukit. ..Sbb tu aku panggil kedai tu Senget..

Dulu sup tulangnye best giler...kaww rasanya..cukup rempah, pedas & masin..semuanya cukup..Dah le murah giler..Lepas raya ni, kitorang g sana lagi coz masa sebulan posa mmg x pekena sup tulang senget langsung...Bila waiter tu hantar je lauk yg kitorang order...lain mcm je tgk sup tulang tu..cair semacam je..Bila rasa...mmm..totally different...out terus..Patut pun, bila aku tgk cara diorang serve nasi pun dah lain...Selalunye sambal belacan campur ngan timun sekali.Ni nasi kosong pulak yg campur ngan timun.. Rasa sambal belacan pun dah lain jugak...

Pada firasat aku ler...management senget dah bertukar ler..Tgk abg yg ambik order pun lain..Tukang masak pun mesti ler lain..Klu x, x kan rasanya dah bertukar..Nampaknye..aku kena cari port lain ler klu nak makan masakan thai yg sedap.....kat mana ye..

No comments: