September 16, 2009

Salam Aidilfitri

Esok aku dh start cuti raya...
Ingat nk keje gak sok sbb aku dh cuti lama ms g umrah ari tu..
Tp bila dihasut oleh Sal n pikir2 klu aku g keje sok, ramai yg dh cuti..Karang kebosanan lak aku kt opis..

Ingat nk blk kg awal.. Tp kena tunggu anak buah aku (anak kedua Kak Long) yg ambik A Level, dia ada trial pagi Jumaat tu. So, aku akan jemput dia kt USJ lps solat Jumaat.

Persiapan raya..hehehe..Mesti ler dh settle..
Baju raya ada 5 pasang..gempak tak..ekekekekek ...2 pasang baju kurung yg dh siap ditempah (1 kain viscose yg beli kt Jakel dulu, 1 lagi sutera batik yg mak aku belikan ms dia g Terengganu). Then, 1 pasang baju kurung moden yg dibeli ms g shopping ngan Kak Ngah Ahad lepas. Lagi 2 pasang...jengjengjeng..masih lagi kt tailor..Aku tempah utk dibuat kebaya..mentang2 dh kurus...kuang2..Lps raya baru baju tu siap sbb aku lmbt antar tempah.

Handbag n kasut raya dh beli ms buat persiapan wedding Zah ari tu..Duit raya pun aku dh kirim ngan Abg Long utk ditukarkan kt bank..Utk abah, aku belikan butang Baju Melayu..Mak lak aku hadiahkan brooch..

Tinggal kuih raya je lum settle..Ingat nk buat biskut coklat chip sok n beli apa2 yg patut cam maruku or kerepek.

Buat pengunjung blog ni, diucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri..Ampun maaf dipinta dan berhati2 di jalan raya.

5 comments:

seri said...

Hasut arah positif tak ngaper kes kes kes... buat biskut lebih2 kang anto kat rumah teman...

ckucin said...

erk.. ni nak tanya ni.. baju sampai 5 pasang tu posa cukup ker sebulan?? ehehheheheh.. sajer dengkian..

acai said...

Selamat Hari Raya wat Best Fren yg dah lama aku x contact nih...sorry sbb menyepikan diri...tapi x bermakna aku lupakan korang sume...cume masa n keadaan x mengizinkan, apa2 pun aku nak amik kesempatan yang sekejap ni utk ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ikhlas dari aku yazid@acai dan isteri, so andai kata selama kita kenal, terutama masa kat APM Bangi dulu...what a best time masa tu...ada terkasar bahasa, terguris hati, tersentuh perasaan...aku mohon ampun dan maaf...halalkan mkn minum, yang terambil samada sengaja atau x...aku doakan semoga ko bahagia n sihat selalu di samping org2 tersayang, semoga selamat dunia dan akhirat...thanks for being a good fren masa kat APM dulu walaupun sekejap jek...miss u all...miss u too...salam Aidil Fitri wat sume...specially...Ain the Cute

Dong_Sanchai said...

salam aidilfitri ain

Ain said...

Sal :
Aku tak jadi buat biskut la..Tak larat..memborong je kt pkns n warta ari tu..

Kak Ayu:
Saya mana leh baju raya sket2 je..Kena beli byk nk bergaya..ekekekek

Acai:
Kenangan kita kt APM aku ingat lagi..kuikuikui..Kirim walam wife ko ek..Semoga cepat2 leh dpt baby..

Ita:
Miss you so much..Kim salam peluk cium buat Kayla yg comel itteww...