September 25, 2009

Cite Raya ke-5

Jeng..jeng..
Kak Long n Abg Long buat open house utk anak2 muridnya n kwn anak2nya..
Menu soto sbb tu la yg direquest oleh anak2 muridnya..

Kebetulan mlm sebelum tu, dh rebus nasi impit...So, pagi2 esoknya kitorang prepare sup, siat ayam & bergedil je..Aku ambik tender buat bergedil..Kak Long prepare kuah sup..sambil goreng ayam.Tugas siat2 ayam diserahkan kpd Najihah, anak bongsunya..Dh siap buat bergedil, tolong potong2 nasi impit n buah tembikai...then, settle ler tuags aku..

Parents aku pun dtg dr Sri Ledang..Bila tetamu dh start smpi, diorg sekeluarga pun layan..Aku pun layan internet..Lps Zuhur, kitorg g raya rumah Pak Su aku lak kt Felda Palong Timur..Pun dijamu ngan soto gak..tetiba je Pak Su aku ajak abah g beraya kt rumah Atuk sedara aku yg dh lama giler tak jumpa kt Felda Jelai..Kiranya, ari tu jejak kasih la sbb dh 50 tahun tak jumpa..ish3x..

Kitorg smpi blk rumah Kak Long dlm kul 7 mlm...

No comments: