July 17, 2009

Berjimba2 di tengah hari Jumaat

Lunch td, kitorg g jimba2 kt IOI Mall..Ahli2nya adalah pembaca tegar blog Superman..ekekekekek..Bosan duk kt opis je...dh ler Big Bos bgtau aku kena pindah tempat..Merajuk sat..kihkihkih

On d way tu, aku dh berpakat ngan Sal nk buat fish spa sbb masing2 tak de pengalaman lg..Mak oi..Terjerit2 Sal ms mula2 masukkan kakinya kt dlm kolam tu..Dia yg start dulu..Then, baru ler aku menyusul..Gelinya yg amat...terkekekekek kitorg gelak menahan kegelian ms ikan tu gigit sel kulit mati. Watie ngan Nilli yg dh merasa just jd penonton je la sambil menakutkan kitorg bgtau ikan kt dlm kolam tu lg besar berbanding ms diorg buat dulu. Sesi tu ambik ms 10 minit je..Tp rasa cam lama je..





Then, apa lg acara window shopping pun berjalan yg telah mempengaruhi aku membeli..jengjengjeng..Dulu aku tgk je Timah bergaya pakai cardigan..Badan aku ms tu mmg buruk ler klu nk pakai cardigan...Bila dh kurus ni, berangan ler pulak nk pakai..tgk murah je kt Jusco, dh ler jenama Scarlet..Masuk fitting room cam cun lak aku pakai..(Mati la aku lps ni kena kutuk sbb puji diri sendiri..ekekekekekek)..Maka, aku pun bersabar ler beratur panjang utk membayar cardigan yg regenya rm10 je..Puas ati...lalalalalalalala

Dh puas shopping kt Jusco, kitorg pun melilau usha brg kt kedai luar. Singgah San Francisco jap sbb Nilli nk beli kopi.Smpi je opis, Watie n Nilli sambung berjimba2 lg g Secret Receipe sbb dh alang2 Nilli nk antar kasut dia kt cobler utk direpair.

2 comments:

niL said...

ish..ish..kaki saper tuh

ckucin said...

ooo.. jimba2 yek... nak tgk aa nnt ain pakai cardigan tu.. sambil dia puji diri dia.. hahahhaha