May 17, 2010

Kunjungan Tetamu Dari Jauh.................

Jengjengjeng....

Semalam aku menerima kunjungan dr Ita yg sedang berhempas-pulas belajar utk mendapatkan pHD di Newscastle, UK. Dapat gak jumpa ngan anaknya, Kayla yg comel ittew.

Kitorg melepas rindu yg dh 3 tahun tak jumpa..Dia bertolak ke UK pada bulan September 2007, sejurus selepas mendirikan rumahtangga..So, kebetulan dia ada conference kt UIA last week then ambik cuti sekali sebulan kt Msia. Mcm beraya lak dia semalam, dr Serdang ke Kajang berjumpa sedara- mara..Singgah ke Bangi semata-mata berjumpa aku..

Sempat bertukar2 cerita n bermain2 ngan anaknya yg selama ni geram je aku tgk kt gambar..Gebu tul kulitnya..Kitorg dinner kt Sarina Park Cafe (belakang rumah aku je)..Nasib tak menyebelahi kitorg, dh ler makanan lmbt smpi, rasa lak amatla kureng..Membantutkan suasana pertemuan kami..huhuhu..

Btw, syokla dpt jumpa Ita yg selama 3 thn kebelakangan ni hanya berhubung melalui Internet je..Thanks Ita.


Note :

Aku tak buat rawatan tepuk sebab ustaz yang bertugas ari sabtu lps menasihati agar aku bersedia sepenuhnya (sihat dr gangguan) supaya tiada kejadian yg tidak diingini berlaku semasa rawatan tepuk. So, hanya buat rawatan gangguan spt biasa.

No comments: