May 11, 2010

Aku kena kuatkan semangat...

Chaiyokk......

Aku kena kuatkan semangat bg melawan sakitku ni..Betapa sakit kurasakan saat menjalani rawatan Ahad lps..Terutama ms benda tu degil takmo kuar dr badan..Alhamdullillah, kuar jugak setelah aku n ustaz berhempas pulas melawannya..Tp tak abis lg..Lps je rehat dlm 5 minit, Ustaz nk smbg balik rawatan..Namun, badanku tak terdaya smpi rasa nk pitam..Ustaz tu kata benda tu nk msk balik ke dalam badanku n dia tak berani nk teruskan rawatan..Dia nasihatkan aku jalani rawatan tepuk (khusus untuk santau). Klu takde benda kuar ms rawatan tu (meaning tak kena santau), leh sambung rawatan cam biasa..

Balik je rumah, perasaanku bercampur baur..ngan letih lps rawatan tak ilang lg, then dgr apa yg ustaz ckp lg..risau dibuatnya..Semuanya dugaan..Bg meleraikan persoalan n menenangkan fikiranku, aku baca balik buku yg Dato' Harun Din tulis klu tak silap tajuknya Makhluk Halus dan persoalannya..Ada gak persoalan psl gangguan saka n makhluk halus..Lps je baca jawapan dr persoalan yg diutarakan, aku lega sket..Yg penting kena bergantung pada yang Esa..Berusaha, berikhtiar dan bertawakal kpdNya..Hanya dia yang Maha Kuasa..

Semoga Allah memberiku kekuatan melawan gangguan makhluk yg sering mengganggu hidupku..Amin............

1 comment:

Unknown said...

mungkin ustaz tu takut teruskan nanti anda muntah darah ..kalau sekiranya santau