April 01, 2009

Diari Superman

Pagi2 lagi aku dh dibgtau oleh Nili n Watie yg blog Superman tak leh bukak..Adus camne ni..Dh ler tiap2 ari sebelum buat keje mmg aku ngadap blog dia je..Gaya penulisannya mmg best utk dibaca..kisah hidupnya mmg penuh warna warni...

Ari ni Superman buat peraturan baru utk sesape yg nk baca blog dia, kena register dulu sbb dia nk tau sape readernya..Ye la...hidupnya kan penuh dgn kontroversi..mmg kena berhati2 la..Memandangkan aku ni mmg dh lama mengikuti blognye sejak tahun 2005 lagi dan siap linkkan ngan blog ni, Superman telah invite aku tanpa byk soal ...thanks ye Superman..Saya tau awak pun baca blog saya gak..ihiks...

3 comments:

suhaili said...

hai awak..saya nie silent reader blog superman since 2006 macam tu la, macam mana ye nak bgtau kat dia yang saya nak baca blog dia..aduh, pagi tadi terkejut gak sebab tetiba blog dia cuma untuk invited readers je..tak best la sebab da tade motivasi untuk saya tetiap pagi sebelum start keje..so petang nie saya try google kalau ada link2 yang lain, that's how saya jumpa blog awak nie..please ye bagitau macam mana nak jadi invited readers for blog superman tu. I really appreciate it. thanks fyi, saya tade blog but I just like to read others blog..da lama gak follow citer abang meng tu, yg baik jadik teladan, yang buruk tu jauhkan la hehe..anyway selamat berkenalan ye, sorry la if mneyusahkan je

Ain said...

hi..suhaili..selamat berkenalan..
awak pegi blog lama dia diarisuperman.blogdrive.com

pastu register kt contact me..ms tu awak kena bg emel address...then dia akan hubungi awak through emel..awak kena la bersoaljawab ngan dia dulu sblm diinvite..goodluck ye..hehehe

Dong_Sanchai said...

woo..ain jadik VIP reader lah...nampaknya aku pun takleh bacalah blog dia lepas nihh