October 06, 2006

Jadual Buka Posa Minggu Ni

Minggu ni, baru sekali je aku buka posa kt rumah..
Yg lain buka kt luar..

Selasa, reen belanja bukak posa kt Yankies Hut sempena berkongsi kegembiraannya...Apa ye..hehe..
Dapatlah berkumpul ngan member2 masa kitorang selalu berjimba2 dulu..Skrg aku dh kurang join aktiviti tu coz dah duk rumah lain..

Rabu, buka posa kt Royale Bintang. Company aku anjurkan khas utk client2..Aku jd urusetia kenalah join..Kesian tgk bos aku, x senang nk makan sbb sibuk melayan tetamu2nye..

Khamis kt Kg. Changkat Cermin, Perak..Ada majlis perasmian site & penyampaian sumbangan aidilfitri oleh pak menteri..
Kesian kitorang makan berterabur..Meja pun x de..Duk atas kerusi je..

Mlm ni, kt Surau company aku lak ngan semua opismate.Boleh la aku mengeratkan silaturrahim ngan opismate aku kt usj.

Esok, kt rumah akak aku sbb dia dh pesan tgk2kan anak dia klu dia x smpt balik utk buka posa..Dia nk pi shopping kt Sungai Besar..
So, dia suh aku prepare makanan utk buka posa.

Aku dah rindu nk buka posa kt rumah sendiri...huaah.....

No comments: