October 02, 2006

Barang Rumah Baru...

Akhirnya lengkaplah rumah aku ngan perabot..
Member2 aku aku kata senang la laki aku nanti.
Semua dah lengkap..Tinggal cuci kaki je..
Hehehe..

Jumaat lps aku pi beli peti ais, almari baju & rak kasut.

Peti ais tu aku beli sbb senang nak simpan lauk2 & sayur.
Lebih2 lg bulan posa ni.
Kebetulan kt carrefour ada offer (0 % bayar sampai 6 bulan)
Aku pun gunalah kemudahan credit card yg baru aku dapat..hehehe
First time swap..kuang3..

Pastu, aku gatal nk beli rak kasut & almari baju.
Rak kasut tu aku beli sbb tak tahan tgk kasut yg berderet kt dlm rumah..
Nampak berselerak.
Almari tu sbb aku dh x de space nk simpan baju2 aku yg berlambak tu..

Diorang hantar brg2 tu ari sabtu..
Punyelah letih aku nk pasang almari tu..
Susah betul..skrg ni tinggal part pintu & laci je..
Sbb aku tak tau nk psg.Leceh gak ye..
Klu le aku tau betapa susahnye nk buat benda ni..

At least, rumah aku dah lengkap..
Semuanya ada..peti ais, dapur gas, tv, astro, mesin basuh..
Tinggal tilam je..hehehe..
Aku lg selesa tido kt luar, depan tv atas toto..
So, tilam tu lum ada dlm list keperluan aku lg walaupun katilnya dah ada..

No comments: