February 16, 2006

Update sket...

Hari ni baru ler aku sempat nak update blog ni..
Coz opismate aku n bos aku semuanya outstation...
Tinggal aku je duk boring sesorang ni..
Tp x pe, esok turn aku lak g outstaion kt Kedah...

Akunye positon kat company baru ni sbg project executive...
So, aku akan deal ngan orang kem. berhubung dgn projek yg company aku handle..
Buat sementara ni, aku kena ganti PA En. Amin jap sbb PA dia yg lama dah berenti keje coz dah dpt kerja baru.
Senang cite, aku mmg kena report kat En. Amin (bos kem.) n En. Jasmi (bos company).
Kekadang pening gak coz kena report kat dua org bos..Belum campur lagi ngan kerja sampingan lain..

Tp, alhamdulillah coz setakat ni aku x tension lagi..Rilek je..Buat kerja ngan tenang je walaupun pernah kena present sistem kat delegasi Sarawak on the spot..hehehehe. Nasib baik ada opismate aku yg boleh back up..

Malam ni genap 5 malam aku tido kat apartment kak long aku. Malam pertama n kedua, aku tido sesorang. Pastu, Timah datang nak tumpang coz dia ada exam PTD kat Bangi..So, 2 mlm tu aku ada teman laa...

Mlm tadi, kitorang order je makanan kt restoran bawah melalui sms.Pastu, terus ambik bila dh siap..Cara baru buat org yg malas salin baju...hehehehe

No comments: