December 30, 2005

Countdown to 2006

Hari ni, aku g lawat blog member2 aku n wish Happy New Year 2006

Esok, dah last day 2005. Dalam tahun ni, byk perkara yg berlaku dalam hidup aku. Semuanya tersimpan rapi dalam ingatanku. Yg manis ada, yg pahit jugak ada. Biasalah, warna2 kehidupan. Kalau x de masalah, bosan pulak nanti.

Aku harap tahun 2006 yg akan datang ni, aku akan melalui satu episod kehidupan yang cerah.

Yg penting, azam yg mesti aku buat awal tahun ni adalah dapatkan lesen kereta...hihihihihi..
Actually, aku dah ambik lesen kereta 5 tahun lepas. Tp, bila kantoi ngan JPJ masa test jalanraya, terus aku fobia nak pegang stereng kereta coz Peg. JPJ tu kata aku drive secara merbahaya..kuikuikui..

Pastu, insyaallah aku akan start keje baru bila kontrak aku abis bln 2 nanti....
En. Amin dah brief sket2 psl keje tu dan tunjukkan future opis aku kat kem. tu.

Lagi satu, aku akan pindah ke rumah baru..
Kak Long aku punye apartment dah terbiar lama, x de org nak sewa.
So, sblm dia g Mekah dia mintak aku tengok2 kan apartment tu. Skrg ni, aku tgh bersihkan rumah tu, weekend ni ingat nak pasang langsir..Barang2 rumah pun belum beli lagi...Kena tunggu dividen ASB utk budget beli brg2 rumah..Yg penting TV mesti ada, klu x mati kebosanan la klu aku duk rumah tu sesorang nanti...

Tak sabar rasanya nak melangkah ke tahun baru dan meninggalkan kisah2 pahit di tahun 2005 ni.

No comments: