January 16, 2010

Rindu nk update blog...

Lama gak blog aku ni bersawang..Bukannya apa..bz bangat la skrg..

Ni br berkesempatan bersiaran dari rumah Kak Long kt Jementah..Alhamdulillah, anaknya yg kedua pass exam A Level..So, buat ler kenduri doa selamat sblm dia berangkat ke Perth awal bulan depan..Ni br lps siapkan tender goreng ayam n ikan masin ..Tu pun jenuh la aku ngadap kuali selama 3 jam td ..

Update psl sakit lak..makin kerap ehem2 tu nk kuar..kekadang ms aku kt toilet pun tetiba mulut ternganga...smpi bintik2 merah kuar kt muka..Mak aku tak sabor nk tunggu aku pulih sepenuhnya..Ye la dh genap 3 bulan aku berjuang melawan jin2 yg terdapat dlm badanku ini..Alhamdulillah, berkat sokongan keluarga, rakan2 n opismate aku masih kuat semangat dalam proses pemulihan ini..

Azam aku utk menguruskan badan thn ni masih belum lagi bermula..Yo la, byk sgt dugaan..klu penat keje, confirmla nak kuar dr opis n makan2 kan..So, mana la ada masa nk ber Jus Mate 5 yg selalu aku ambik time lunch..dh ler jin2 ada lg dlm tubuhku, so nafsu makan still tak leh tahan lg..(alasan je ni..ekekekek)..

1 comment:

Suryati said...

Ain, memang betul Jin tu salah satu penyebab kita kuat makan. Makan tak kenyang-kenyang.