October 09, 2008

Salam Aidilfitri.......

Salam aidilfitri buat semua....

Baru ler sempat aku nk update blog aku ni sempena cerita raya...
Lps balik bercuti raya..bertimbun2 keje kena settlekan..
Nk roll out 2 projek baru dlm ms 80 ari..giler kan..
Terkejut2 aku ngan sal buat keje naik cuti raya tu..
Ni ada ms sket boleh ler aku cite psl raye aku..

Raya tahun ni aku rasa tak berapa meriah..
Sbbnya...aku asik duk rumah je..layan tetamu datang..
Keluar beraya pun ms raya ketiga..
Tak smpt nk pakai semua baju raya aku..huhuhu..

Tahun ni..mlm n pagi raya..semua org berkumpul kt kg..
So meriah ler masa tu..sbb semua chef ada kt rumah utk prepare juadah raya..
Sape lg klu bukan Kak Ngah n akak ipar aku..
Lps solat raya n sesi bersalam2an..
Masing2 buat hal sendiri..
Kak Long aku g rumah mertua..
Kak Ngah n abang aku ikut parents blk kg belah mak aku..

Aku jd penunggu rumah spt thn2 sebelumnya sbb aku akan join kak long g kg mak aku ms raya kedua...
Tetapi..masa raya kedua tu aku tak dpt beraya sbb Kak Long aku ada tetamu kt rumah dia..
So...utk raya pertama n kedua aku duk rumah je layan tetamu..

Raya ketiga baru ler kitorg beraya bersama2 g rumah adik beradik mak aku kt
Bandar Tenggara & Kota Tinggi..
Balik tu, kitorg lalu JB sbb nk singgah Danga Bay..
Namanya org Johor, tp tak smpi sana pun lg..

Raya keempat...sepupu abah aku lak dtg beraya..
So..sekali lagi aku bertungkus lumus kt dapur..utk menjamu diorg..

Pagi2 lg raya kelima..aku dh kena bertolak blk ke Bangi utk mengelakkan jem..
Sbb tu ler aku kata thn ni tak meriah...

1 comment:

Anonymous said...

lalu kota bkn nk singgah umah aku...