February 01, 2008

Cite kt Msia..

Atas permintaan member aku yg duk jauh nun di newscastle..aku pun update le cite yg berlaku kt msia ni..Aku rasa dia da tau kot cite2 ni..
hehehe..

Skrg ni...reen tgh sibuk2 buat persiapan perkahwinannya yg akan berlangsung pada 8 Mac ini...Insyaallah..dgn sape lagi kekasih hatinya la..a.k.a kwn kitorg gak ms zaman berjimba2 (enjoy2) dulu..Salleh..Semoga semuanya berjalan dgn lancar..

Timah dh ok sket dr morning sicknessnye..Skrg ni dia jd housewife kt ipoh..Ikut husbandnya di samping berusaha utk siapkan tesisnya yg setelah sekian lama pending..kuikuikui..

Iturk pun sama ngan reen gak tgh bz2 buat persiapan perkahwinannya ...Insyaallah bln 3 gak..15 Mac nanti. Hubungannya lg la lama giler sejak zaman kitorg study lagi...

Siti dh balik ke tawau..So, dkt ler ngan kg nya..Senang nk jaga familynya...


Aku...hihihi...sedang dlm prosese kenal mengenali..Klu ada jodoh..Insyaallah..ikut ker jejak reen ngan iturk..

Oleh sbb aku da keje kt hq...byk ler aktiviti baru yg aku boleh buat...
Di samping keje2 rutin kt opis..waktu ptg aku terisi la gak ngan aktiviti riadah anjuran kelab msd.

Selasa - badminton
Khamis-futsal
Jumaat-bowling

Ok la kan..Tak le boring sgt..Selain boleh keluarkan peluh..boleh le eratkan silaturrahim sesama pekerja..