September 11, 2006

Sambungan 2

Baru ler aku tau mcm mana keadaan yg sebenar yg selalu aku tgk kt tv.Masa iklan, diorang sibuk2 kemas pentas & angkut brg2.

Esok pepagi, aku pi sg. congkak lak ngan Persatuan Wanita Sek. 15. Memasing bwk byk makanan & lauk2 tgh hari. Aku je yg sempoi, bwk bekalan utk anak buah aku je. Tu pun, diorang yg buat potato salad & puding caramel sendiri. Aku cuma goreng wedges & nugget jer..

Sampai sana dlm kul 9 pagi, breakfast dulu..Pastu, budak2 semua x sabor mandi. Acara sukaneka pun buat dlm air. Aku pun apa lg, mandi jugak ler..Nk lps geram sbb masa kt redang dulu aku x mandi laut..Yg aku x tahan, bila tiba acara sukaneka utk 12 thn ke atas, urusetia tu suh aku join sekali.X masuk akal betul laa. Adakah aku ni awet muda..kuang3x...

Kitorang blk rumah dlm kul 1.40 tgh hari. Penat seh weekend ni..Dah ler x dpt tidur lena...

No comments: