June 05, 2006

My last weekend....

Akhirnya gundah gelana yg aku hadapi last week dh kurang sket...
Sabtu lps, aku mengunjungi Darussyifa' dan mintak penawar bg masalah yg aku hadapi..
Lama gak kena tunggu.Ingatkan x ramai sgt org..
Terpaksalah aku cancelkan janji aku ngan Dong utk menemankan Mon shopping baju kerjanya..

Ptg tu, barulah sempat jenguk Mon yg dah seminggu smpi Bangi.Hampeh betul aku ni.Dah la duk dekat.Nk buat camne, x de transport..Ada je halangan time nk guna Kancil akak aku tu.So, kitorang decide nk shopping lg ari Ahad coz Mon x dpt lg cari seluar.

Ahad tu, kitorang g South City Plaza je.Bahaya tul shopping klu x de tujuan ni..RM100 gak abis bila nampak benda yg berkenan cam wallet, brg2 rumah n dll..Bila misi Dong & Mon x tercapai lg, kitorang singgah lak Billion.Kat situ aku beli lg, kali ni beli floor mat lak nk gantikan towel yg buruk.hehehe.

No comments: